Terrorists From Belgium : : : Battlefield 2 Clan
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortaleGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Naar waar op reis deze vakantie?

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
jerre21
Moderator
Moderator
jerre21


Aantal berichten : 170
Leeftijd : 34
Location : Belgium
Registration date : 17-06-07

Naar waar op reis deze vakantie? Empty
BerichtOnderwerp: Naar waar op reis deze vakantie?   Naar waar op reis deze vakantie? Icon_minitimeza jul 05 2008, 23:58

Naar waar gaan jullie op reis deze vakantie.
Ik ga naar een Canarische eilanden van Spanje maar vraag mij niet waar. Vanaf 2 augustus tot euh... (dunno, denk 13 dagen ongeveer).
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.jerreke.net
zorro
Moderator
Moderator
zorro


Aantal berichten : 199
Leeftijd : 39
Location : wilrijk CITY (belgium)
Registration date : 17-06-07

Naar waar op reis deze vakantie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naar waar op reis deze vakantie?   Naar waar op reis deze vakantie? Icon_minitimezo aug 03 2008, 23:46

gelukzak gij zit er nu dus ikke van 2 tot 11 september naar egypte en keer terug naar belgie op deze legendarische datum 11 september kinda spooky
Terug naar boven Ga naar beneden
PVT_Lange
Member+
Member+



Aantal berichten : 64
Leeftijd : 30
Location : Almere (Holland)
Registration date : 11-08-07

Naar waar op reis deze vakantie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naar waar op reis deze vakantie?   Naar waar op reis deze vakantie? Icon_minitimema aug 11 2008, 23:26

en dan nog wel uit Egypte XD
lang leven Thailand ? dat was wel ff leuk ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
jerre21
Moderator
Moderator
jerre21


Aantal berichten : 170
Leeftijd : 34
Location : Belgium
Registration date : 17-06-07

Naar waar op reis deze vakantie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naar waar op reis deze vakantie?   Naar waar op reis deze vakantie? Icon_minitimedo aug 14 2008, 15:17

Vakantie was zeer goed.
Alleen de terugkeer was een tegenvaller door die staking hier in de luchthaven van Zaventem.
We werden dus opgehaald aan ons hotel om 7.30 en vertrokken rechtstreeks naar de luchthaven. Daar kregen we te horen dat ons vliegtuig minimum 5 uur vertraging heeft en dat ze ons naar een ander hotel gingen brengen en ons daar eten en drinken gingen geven. Daar toegekomen (het was al bewolkt met miezelregen soms) en tegen 12.30 mochten we gaan eten. Mooi uitgebreid menu gelijk in mijn ander Iberostar hotel en kregen ook drank à volente.
Eindelijk terug in de luchthaven kregen we te horen dat het niet zeker was of we onze valiezen wel meteen gingen hebben. Er was kans dat het een week kon duren voor aleer we deze thuis kregen...
Maar bon, we hadden geluk en toen we in de luchthaven van Zaventem toe kwamen hadden we slechts een half uur vertraging voor onze valiezen. Dus we hebben echt chance gehad want als ik rondom mij keek stond het daar vol met valiezen. Maar echt overal (40 000 valiezen en geen 20 000 volgens het nieuws zegt)!
Ah en toen we lande zagen we een vliegtuig aan de kant staan dat een noodlanding heeft gedaan.

Kortom, de reis was zeer goed. Heel mooi weer. Veel lekkere grieten. Weer 5 kilo bij gekomen door al dienen drank en food. 3 grote zwembaden waar ik in kon afkoelen en lekkere cocktails aan de poolbar.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.jerreke.net
Gesponsorde inhoud





Naar waar op reis deze vakantie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naar waar op reis deze vakantie?   Naar waar op reis deze vakantie? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Naar waar op reis deze vakantie?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Waar of Niet Waar?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Terrorists From Belgium : : : Battlefield 2 Clan :: Praat hoekje :: Reizen-
Ga naar: